وقتی از رولت صحبت میکنیم ؛ چیزهای عجیب و هیجان انگیزی بـه ذهن میرسد. دراین مقاله ؛ عده اي از حقایق جالب رولت توضیح داده شده اسـت.احتمالاً هر بازیکنی در بازی رولت شنیده و چاقو زده اسـت. این شرط بندی معروف در هر باشگاه در سراسر جهان ؛ بـه ویژه در آسیا ارائه میشود.
باوجود این ؛ باشگاه هاي آنلاین نیز این بازی را بـه دلیل برجستگی بسیار زیاد ان در بین بازیکنان اختصاصی باشگاه قمار ارائه میدهند. چنین محبوبیت فوق العاده اي بی دلیل نیست. یک توضیح این اسـت کـه رولت حقایق جالبی در مورد خود دارد. دراین مقاله از Rabbit.game ؛ جالب ترین حقایق رولت را مطالعه خواهید کرد.
رولت مجموعه اي از حقایق جالب و داستانهای اصلی اسـت کـه در سایر بازیهای کازینو نمیتوانید پیدا کنید. میتوان گفت کـه حقایقی کـه این بازی را پشتیبانی میکند ؛ اگر جالب تر از تاریخ رولت و خود بازی نباشد ؛ جالب نیست. خواندن سطرهای زیر حقایقی را بـه شـما معرفی میکند کـه احتمالاً در مورد رولت نشنیده اید.
در بین حقایق عجیب در مورد رولت ؛ این یکی الماس اسـت. رولت طبق معمولً بـه عنوان “بازی شیطان” شناخته میشود ؛ اما تعداد کمی از افراد انگیزه واقعی دلیل ان را میدانند. برخلاف تفکرات رایج ؛ هیچ اشاره اي بـه شرط بندی شدن بـه عنوان یک کار خلاف نمیکند – اگر چه ؛ در جوامع خاص ؛ بـه خوبی میتوان ان را نپذیرفت – و هیچ قدرت شیطانی کـه بر همه ی چیز تأثیر بگذارد وجود ندارد.
بنابر این بـه چه دلیلی در طول این خطوط بـه ان اشاره شده اسـت؟ توضیح واقعی این اسـت کـه اگر مجموع اعداد روی چرخ رولت را ؛ چه در فرم آمریکایی و چه در اروپا ؛ اضافه کنید ؛ بـه 666 میرسد کـه عموماً بـه عنوان “تعداد جانور” اشاره میشود.
یکیدیگر از داستانهای سرگرم کننده در مورد رولت این اسـت کـه فقط بـه دلیل اینکه یک دور روی قرمز میچرخد بـه این معنی نیست کـه موارد زیر با رنگ مشکی وارد میشوند. در حالی کـه شانس برخورد یک رنگ مشابه 10 بار مستقیم از هر 1024 تنها 1 اسـت ؛ رکورد شناخته شده برای این ناسازگاری در بریستول انگلستان رخ داده اسـت. ضربه قرمز روی 36 چرخش مستقیم تکان دهنده!
بـه دنبال حقایق سرگرم کننده رولت هستید؟ این یکی را بررسی کنید ؛ بلیز پاسکال مردی اسـت کـه ایده ساخت یک چرخ رولت را بـه خود اختصاص داده اسـت. پاسکال ؛ ریاضیدان و فیزیکدان فرانسوی ؛ بر احتمال تأکید داشت و احتمالاً بیشتر با “مثلث پاسکال” شناخته می شد. با این وجود ؛ هنگامی کـه او امیدوار بود یک اتومبیل حرکت دائمی برای التیام خودرو حساب خود ابداع کند ؛ اتفاقاً چیزی را تا حدودی پس از چرخ رولت انجام داد.
در طول 200 سالی کـه رولت وجود داشته اسـت ؛ افراد حیله گر و حیله گر زیادی موفق شده اند و همان گونه در تقلب چرخ هاي رولت عمل میکنند. رولت استاندارد یکی از معدود بازی هایي اسـت کـه از اشیاء اصلی و واقعی مانند چرخ برای تعیین نتیجه بازی استفاده میکند.
با این وجود ؛ صاحبان بنیاد شرط بندی ؛ از همه ی نظر ؛ تنها کسانی نیستند کـه سعی میکنند دراین طرح بر بازی مسلط باشند. در دراز مدت ؛ قماربازان هوشمند و علاقمندان بـه علم روش هایي را برای فریب چارچوب تدوین کرده اند کـه عموماً با ایجاد روش هاي پیچیده شرط بندی ؛ روش هاي بازرسی چرخ ؛ بازرسی توپ ؛ پیگیری بصری و پیشبینی بازیکن/رایانه شخصی انجام میشود.
اگر در مورد برندگان بزرگ بازی صحبت نکنیم ؛ داستانهای رولت ناقص هستند. درسال 1873 ؛ یکی از افراد افتخاری بـه نام جوزف جگر از همفکران برای شناسایی چرخ هاي رولت معیوب در باشگاه هاي قمار ان دوره استفاده کرد. سپس از این داده ها برای تعیین شرط بندی عمدی استفاده میشود.
بعد ها ؛ این داستان باعث ایجاد انگیزه در چارلز دویل ولز شد تا او صحنه مونت کارلو را بـه نحوی برانگیزد و 23 چرخش متوالی را دریک بازی داغ شات بـه دست آورد ؛ با پشتوانه اصلی وی 6000 نفر. او با کمک ملودی ها و آهنگهایی کـه بـه افتخار او شکل گرفته بود ؛ جشن گرفت.
درسال 2009 ؛ اشلی ریول ؛ یک تاجر ؛ وادار شد تمام دارایی هاي خودرا بفروشد و سپس فقط دریک دور در رولت شرط بندی کند. او 136000 دلار شرط بندی کرد و بـه هرحال آن قدر خوش شانس بود کـه ان را از دست ندهد ؛ زیرا رقمی کـه روی ان شرط بندی کرد حتی پول نقد نیز پرداخت کرد.
برخلاف شرط بندی مجدد ؛ او از این پول برای ایجاد یک سازمان زودگذر شرط بندی استفاده کرد کـه در زمان پوکر آنلاین تخصص داشت. اکثر مردم حدس میزنند کـه شرط بندی هر یک از ترفندها بوده اسـت و بیش از حد معمول در دسترس ابتکار قرار گرفتن در تجارت شرط بندی Revell بوده اسـت. با این حال ؛ این هرگز اثبات نشده اسـت.
ان روزهایی کـه باشگاه ها دارای رولت هاي جانبدارانه جانبداری بودند ؛ گذشته اسـت. عده اي از بازیکنان درخشان رولت میتوانند بدون کشش زیاد ؛ بر روی چرخ ها نتیجه گیری کنند کـه این چرخ ها تعصب دارند و بر روی یک شماره اختصاصی مشابه فرود میآیند.
با این حال ؛ با کمک فناوری مدرن ؛ معلوم میشود کـه برای باشگاه هاي قمار ساده اسـت کـه چرخ هاي رولت خودرا بی طرف نگه دارند. بـه نظر میرسد تشخیص و تغییر چرخهای مغرضانه کـه مشتریان انها را خوش بین و موفق میکند ؛ برای انها ساده باشد.
تعداد زیادی از بازیکنان راهی را برای شرط بندی و برنده شدن در میزهای واقعی رولت قبلا ؛ با سوء استفاده از نقص هاي مکانیکی ؛ انتخاب کرده اند. امروزه ؛ چرخها بـه گونه اي تعیین میشوند کـه عملاً قابل تصور نیست. این هرگز برای بازی هاي اینترنتی نسل تصادفی امکانپذیر نبوده اسـت. شاید بدنام ترین داستان مربوط بـه پروفسور ریچارد جارکی باشد کـه پزشک رولت نیز نامیده میشود.
مرد باشکوه زندگی غیر قابل تصوری داشت ؛ کـه شامل فرار از کشور آلمان نازی ؛ فکر کردن در مورد الکتروفورز و دنبال کردن تعداد زیادی چرخش رولت با هدف شرط بندی واقعی بود. او سیستمی را کـه بازیکنان زیادی قبل از او تلاش کرده بودند ؛ تقویت کرد.
سرانجام ؛ او معادل 8 میلیون دلار برنده روز مدرن شد. برای او ؛ این بیشتر بـه ضرب و شتم چرخ توجه داشت تا گرد آوری پول نقد – اگر چه پرداخت هاي بی شک بی شک باعث لذت او می شد! تجربه پزشک رولت یکی از جالب ترین حقایق رولت اسـت.
آن ها نه تنها تعداد کمتری داشتند «تا 28 در مقابل 36» ؛ بلکه صفر ؛ دو صفر و “شکاف عقاب” را نیز ترکیب کردند. دومی بزرگتر از مربع هاي مختلف بودو بلافاصله با بازیکنان ورشکسته مخالفت کرد. امروزه میزهای عقاب بسیار شگفت انگیز هستند.
از جمله حقایق عجیب در مورد رولت این اسـت کـه صدها سال اسـت کـه تعداد زیادی از محققان فوق العاده تلاش کرده اند و با جستجوی نقص ها و رویکردها ؛ بازی را هک کرده یا از ان خارج شده اند. آلبرت انیشتین ؛ فیزیکدان و ریاضیدان معروف کـه بـه طور مرتب بـه عنوان تیزترین مرد زمان خود شناخته میشود.
علاوه بر این وضعیت خودرا در بازی رولت نیز داشته اسـت. با این وجود ؛ اتفاقاً ؛ تحقیقات او بی شک افسرده کننده بود. او یکبار میگوید: هیچکس نمیتواند رولت را بکشد مگر اینکه تمام پول را بدزدد در حالی کـه فروشنده بـه دنبال ان نیست. Tsk-tsk ؛ حتی با توصیه انیشتین ؛ ما متوجه میشویم کـه مانع از تلاش و انتظار افراد نمیشود!
یک داستان سرگرم کننده در مورد رولت این اسـت کـه اواخر ؛ یک گردهمایی شگفت انگیز شجاعانه تلاش کرد با استفاده از نوآوری اسکنر لیزری متصل بـه تلفن هاي همراه و رایانه هاي شخصی ؛ کازینو Ritz Club را خراب کند تا هر گونه تغییر شکل یا ناراحتی در رولت را تشخیص دهد. انجام داد و فهمید کـه چگونه در تمام این مدت 1 میلیون پوند برنده شود. مسئله اصلی این اسـت کـه آن ها در عمل کشف شده و بلافاصله با قاطعیت بـه دادگاه سپرده شدند!
این شانس کـه مدتی برای تهیه میز رولت نیاز داشته باشید ؛ کل تأسیسات مبلغی درحدود 5000 دلار و 7000 دلار برای شـما هزینه خواهد داشت. در هر صورت ؛ گران ترین میز رولت با 14 کیلو گرم طلا و نقره ساخته شده اسـت. بـه تدریج ؛ هزینه میز 500؛000 دلار اسـت در حالی کـه هزینه اضافی چرخ 4؛000 دلار اسـت ؛ کـه بـه تنهایی جزو حقایق سرگرم کننده رولت اسـت.
داستانهای رولت و فیلم هاي رولت باهم ترکیب شده اند. مامور 007 جیمز باند یک بازیکن رولت اسـت و شماره مورد علاقه او 17 اسـت «طبق نخستین کتاب یان فلمینگ و دریافت کـه او چگونه این بازی را در فیلم انجام داده اسـت». باوجود داشتن محبوب ترین شماره ؛ جیمز باند ترجیح میدهد با چارچوب شرط بندی خود بـه نام “دوجین «دوجین»” بازی کند.
نحوه کار اینچنین اسـت: شـما باید بر روی شرط بندی ستون تمرکز کنید ؛ حدود 2/1 عکس کـه 12 شماره را بـه طور هم زمان در خود جای داده اسـت. شرط بندی روی دو ستون بـه طور هم زمان «برای دو عکس 2/1» علاوه بر یک شرط سبز صفر «0».
احتمال صفر بـه عنوان بیمه مطرح میشود ؛ بنابر این یک شماره مثبت نشان داده میشود. برای قرعه کشی ؛ میتوانید 14 دلار ایالات امریکا از هر ستون ؛ 5 دلار ایالات امریکا یک شماره دیگر و 10 دلار کشور آمریکا از صفر شرط بندی کنید. اگر ببازید ؛ کمی ضرر میکنید.
یک واقعیت دلپذیر و یکی از حقایق جالب رولت کـه باید بدانید این اسـت کـه 17 یکی از معمول ترین اعداد اسـت. توضیح این اسـت کـه پذیرفته شده اسـت کـه همان طور کـه در بالا ذکر شد ؛ محبوب ترین شماره بازی شده جیمز باند اسـت. بـه طور هوشمند این یک شماره مرکزی واقع شده روی میز اسـت. شماره دیگر 22 اسـت کـه بـه دلیل ارتباط با صحنه هاي باشگاهی فیلم هاي پیشنهاد نامناسب و گم شده در کشور آمریکا معروف اسـت.
“رولت” تغییر شکل فرانسوی “چرخ کوچک” اسـت. یک واقعیت عجیب در مورد رولت این اسـت کـه بازی توسط ریاضیدان و محقق فرانسوی بلز پاسکال برانگیخته شده اسـت. وی زمینه علمی احتمال را ایجاد کرد و دستگاهی مانند چرخ رولت را درسال 1657 ایجاد کرد. عجیب اسـت ؛ باوجود این ؛ بیشتر اواخر پذیرفته شده اسـت کـه Roly Poly ممکن اسـت بازی را برانگیخته باشد ؛ یک بازی چرخ زوج و عجیب انگلیسی قرن هفدهم. .
یک داستان سرگرم کننده دیگر در مورد رولت: ویژگی هاي رفتاری رولت با تعداد زیادی از قوانین کـه موارد اصلی تزئین رولت خوب هستند ؛ جذاب اسـت. بـه عنوان مثال ؛ نمیتوانید چیپس را بـه زمین بیندازید ؛ نمیتوانید دریک میز رولت غذا بخورید ؛ و همچنین نباید تراشه هایي را در طول بازی خریداری کنید یا پول نقد را بـه طور قانونی بـه فروشنده تحویل دهید.
بـه عنوان یکی از حقایق سرگرم کننده رولت ؛ عده اي از بازیکنان معتقدند کـه بی شک میتوانند در رولت تقلب کنند زیرا فیلم ها و برنامه هاي تلویزیونی متعددی را دیده اند ؛ کـه بـه این نتیجه میرسد کـه فروشنده یک نوع اختیار بر نتیجه بازی دارد. بـه عنوان مثال ؛ فرض کنید.
کـه یک کوسه کارت میخواهد از یک جوان حمایت کند و بـه او توصیه میکند کـه روی یک شماره مشخص شرط بندی کند ؛ مثلا 30. دلالان بـه کروپیر علامت میدهد و توپ روی 30 فرود میآید. بر این اساس ؛ جوان در مسابقه برتری دارد. در واقع ؛ شـما نمیتوانید هیچ تکنیکی را کـه اجازه میدهد توپ دریک جیب خاص فرود بیاید ؛ استنباط کنید. تعداد زیادی از عوامل نظارت کننده تعامل وجوددارد.
ممکن اسـت این گزینه را داشته باشید کـه بازی رابا شرط بندی روی اعدادی کـه احتمال بیشتری وجوددارد تعمیر کنید. در هر صورت ؛ داشتن این فرصت برای قرار دادن توپ در جیب خاصی برای موارد مختلف مستقیماً غیر قابل تصور اسـت.
از جمله حقایق جالب رولت این اسـت کـه اکثر باشگاه هاي قمار در سراسر جهان بـه هیچ عنوان نوشیدنی در میز رولت مجاز نمیدانند-در حال حاضر غذا از همه ی میزها رد میشود. در امتداد این خطوط ؛ در مواقعی کـه عاشق گاز گرفتن و نوشیدن هستید در حالی کـه بهم ریخته اید ؛ ممکن اسـت نیاز داشته باشید.
کـه قبل از اینکه بـه داخل پرش کنید سیر شوید. تعداد زیادی از باشگاه هاي قمار اینکار را میکنند تا بازیکنان نوشیدنیها و غذا هاي خودرا روی دستگاه هاي رولت گرانقیمت نریزند. با این وجود ؛ هنگام بازی رولت آنلاین در آرامش خانه میتوانید بدون هیچ مشکلی از نوشیدنیها و میان وعده هاي خود حداکثر استفاده را ببرید.
رولت آمریکایی و اروپایی ممکن اسـت تغییرات زیادی در باشگاه هاي بزرگ قمار زمینی نداشته باشد. با این حال ؛ در بازی آنلاین ؛ تصویر متفاوت اسـت. با رولت آنلاین ؛ بازیکنان میتوانند انواع وحشی و حواس پرت از بازی استاندارد را کشف کنند.
داستانهای رولت بـه دوران باستان برمی گردد. تأییداتی وجوددارد کـه رزمندگان رومی برای شرط بندی از چرخ ارابه استفاده میکنند. یک تیر روی زمین گذاشته شد و فاصله بین آنهایی کـه روی یک چرخ جدا شده بودند را برجسته کرد.
یونانیان از سپری استفاده میکردند کـه روی نوک فلزی چرخانده می شد. ده فضای مشخص روی سپر وجود داشت. پس از چرخش سپر ؛ مساحت ان در مقابل نشانگر انتخاب شده روی زمین ؛ فضای برنده را مشخص میکرد. بنابر این ؛ تصمیم گیری درباره کشور شروع رولت چالش برانگیز اسـت.
شرط هاي نقدی زوج شرط هایي هستند کـه با قرمز یا مشکی ؛ فرد یا زوج ؛ یا کم «1-18» یا زیاد «19-36» بـه دست می آورید. اکثر بازیکنان تصور میکنند کـه بـه طور کلی نصف احتمال بردن چنین شرطی را دارند و این شرط بندی ها حتی با توجه بـه پرداخت هاي نقدی شان تقریبا برابر منقار هستند.
این بـه طور کامل دقیق نیست. یک بازی رولت استاندارد دارای 38 نتیجه ممکن اسـت. 2 مورد از این 38 نتیجه خارج از محدوده هر یک از آن ها ؛ حتی شرط بندی نقدی اسـت. چرخ رولت دارای 0 و 00 اسـت و هردو سبز رنگ هستند – نه قرمز و نه مشکی. این 0 و 00 بعلاوه زوج یا فرد درنظر گرفته نمیشوند. بنابر این هر گونه شرط بندی نقدی زمانی کـه توپ روی 0 یا 00 فرود بیاید ؛ ضرر میکند.
در واقع ؛ ارزیابی احتمال برنده شدن در چنین شرطی کار دشواری اسـت. شـما تعدادی از راه هاي پیروزی را در پیش گرفته و ان را بر تعداد قابل تصور نتایج تقسیم میکنید. 18 نتیجه سیاه از 38 نتیجه مطلق ممکن وجوددارد. احتمال برنده شدن ان شرط وجود دارد.
از این رو 18 بر 38 یا 47.37 درصد تقسیم میشود. باشگاه قمار برنده این شرط بندی 52.63 of از مواقع اسـت. ریاضیات مشابه برای شرط بندی هاي بعدی حتی نقدی نیز صدق میکند. درک این موضوع مرحله اولیه درک این اسـت کـه چرا چارچوب هاي شرط بندی دریک بازی رولت کار نمیکند.
این داستان سرگرم کننده درباره رولت میگوید کـه سلطان موناکو چارلز سوم بـه دلیل چندین سال جنگ داخلی مسائل بودجه اي را مدیریت میکرد. بـه عنوان روشی برای تولید پول ؛ چارلز سوم شرط بندی را مشروعیت بخشید و کازینو د مونت کارلو را درسال 1863 ایجاد کرد.
یک باشگاه قمار برتر کـه تا بـه امروز هنوز کار میکند. برای جذب بیشتر بازیکنان بـه کازینو د مونت کارلو ؛ افراد تجاری و مدیران باشگاه قمار فرانسوا و لوئیس بلان با ارائه و تنها با استفاده از یک چرخ رولت صفر ؛ حاشیه خانه را پایین آوردند. قبل از ان ؛ اکثر مکانها از چرخ هاي رولت استفاده میکردند کـه صفرهای دو و یک داشتند.
یکی از حقایق سرگرم کننده رولت این اسـت کـه بیشترین خط تیره یک رنگ در طول عمر رولت دریک باشگاه آمریکایی درسال 1943 اتفاق افتاده اسـت. این نقطه اي اسـت کـه در ان رنگ قرمز 32 بار متوالی برنده شرط بندی شد! برای پیروز شدن دراین بازی عالی ؛ باید بـه جای پیروی از توصیه هاي رایج در وب ؛ یک سیستم رولت سالم خودرا داشته باشید.
بازهم داستان هاي رولت میگویند اگر چه امروزه چرخ رولت اروپایی فقط یک صفر دارد ؛ نخستین چرخ رولت دو صفر داشت. این کتاب بر اساس کتاب 1796 ؛ La Roulette ou le Jour ساخته شده اسـت ؛ کـه در ان تصویر موجود اسـت.
در قرن نوزدهم ؛ میزهای رولت با صفر دو توسط مالکان باشگاه آلمانی مورد استقبال قرار گرفتند و سعی کردند بازیکنان خودرا از پاریس با ارائه یک دور رولت با احتمال برنده شدن بیشتر ؛ جذب کنند. رولت با دو صفر در ان نقطه از اقیانوس بـه سمت لاس وگاس حرکت کرد ودر حال حاضر عموماً رولت آمریکایی نامیده میشود.
در این جا یکی از حقایق جالب رولت وجوددارد: برای مدت طولانی ؛ فرانسیس فاروگیا و دو همراهش متوجه شدند کـه چگونه میتوانند باشگاه هاي قمار را در سراسر جهان فریب دهند. انها از یک چارچوب فوق العاده برای هدایت کروپی ها و رها کردن یک تراشه مناسب بر روی تعداد پیروز استفاده کردند. پس از 20 سال موفقیت ؛ باشگاه قمار لندن انها را تعطیل کرد.
آیا بـه نظر شـما رولت همان طور کـه هست برای مردان اسـت؟ در هر صورت ؛ حيرت زده نشوید کـه بدانید زنان از این بازی بیشتر از دیگران قدردانی میکنند ؛ کـه این یک واقعیت سرگرم کننده در مورد رولت اسـت. همانگونه کـه توسط آمار نشان داده شده اسـت ؛ تقسیم بـه طور یکنواخت نسبت زنان نسبت بـه مردان بیشتر اسـت. هردو گروه بـه این بازی احترام می گذارند.
آخرین نکته ما دراین جمع بندی از حقایق جالب رولت: هیچ روش معقولی برای پیشرفت در رولت از طریق مهارت وجود ندارد ؛ همانگونه کـه میتوانید در سایر بازی هاي باشگاه قمار ؛ مانند بلک جک. این مورد مگر در مواردی کـه بـه خود چرخ رولت تعصب یا عمدی تعصب داشته باشد.
شناخته شده ترین راهی کـه بازیکنان برای دستیابی بـه برتری تلاش میکنند ؛ استفاده از چارچوب شرط بندی اسـت کـه شامل کاهش و افزایش اندازه شرط بندی با اتکا بـه نتایج گذشته اسـت. در هر صورت ؛ چارچوب بـه طور کلی قابل اجرا نیست زیرا نتایج گذشته بر نتایج آینده تأثیر نمیگذارد.