بازی انفجار و فرم شرط بندی فوتبال و بازی های کازینویی

بازی انفجار + صفر تا صد بازی انفجار و آموزش بازی انفجار برای برنده شدن بازی انفجار + صفر تا صد بازی انفجار و آموزش بازی انفجار برای برنده شدن شارژ بازی انفجار چگونه است؟ شارژ بازی انفجار با درگاه بانکی شارژ بازی انفجار چگونه است؟ شارژ بازی انفجار با درگاه بانکی 0 تا 100 ربات بازی انفجار به همراه هک بازی انفجار 0 تا 100 ربات بازی انفجار به همراه هک بازی انفجار نحوه بازی Live Spin a Win معرفی سایت و جوایزه ویژه نحوه بازی Live Spin a Win معرفی سایت و جوایزه ویژه الگوریتم بازی انفجار + نکات مهم برای برنده شدن 40 میلیون در بازی انفجار الگوریتم بازی انفجار + نکات مهم برای برنده شدن 40 میلیون در بازی انفجار سایت شرط بندی 188Bet بررسی سایت شرط بندی فوتبال 188Bet سایت شرط بندی 188Bet بررسی سایت شرط بندی فوتبال 188Bet سایت شرط بندی هتریک بت (hattrick) بازی انفجار در سایت هتریک بت سایت شرط بندی هتریک بت (hattrick) بازی انفجار در سایت هتریک بت بازی موشک DraftKings Rocket بازی انفجار و استراتژی برنده شدن بازی موشک DraftKings Rocket بازی انفجار و استراتژی برنده شدن آموزش بازی زپلین انفجار به همراه معرفی سایت Bet Solution آموزش بازی زپلین انفجار به همراه معرفی سایت Bet Solution آموزش کامل و جامع بازی انفجار | چطور در انفجار پیروز شویم؟ آموزش کامل و جامع بازی انفجار | چطور در انفجار پیروز شویم؟ شرط بندی بازی انفجار چگونه کار می کند؟ شارژ رایگان بازی انفجار شرط بندی بازی انفجار چگونه کار می کند؟ شارژ رایگان بازی انفجار بهترین استراتژی های پیروزی در شرط بندی بازی انفجار Crash بهترین استراتژی های پیروزی در شرط بندی بازی انفجار Crash اپلیکیشن بازی انفجار + مزیت های دانلود اپلیکیشن بازی انفجار اپلیکیشن بازی انفجار + مزیت های دانلود اپلیکیشن بازی انفجار بیمه بازی انفجار چیست ؟ کدامیک از سایت ها دارای بیمه شرط بندی است بیمه بازی انفجار چیست ؟ کدامیک از سایت ها دارای بیمه شرط بندی است آیا قابلیت جبران باخت های بازی انفجار وجود دارد ؟ استراتژی برد بازی نفجار آیا قابلیت جبران باخت های بازی انفجار وجود دارد ؟ استراتژی برد بازی نفجار شیوه ی پول درآوردن از بازی انفجار با مدیریت سرمایه در شرط بندی شیوه ی پول درآوردن از بازی انفجار با مدیریت سرمایه در شرط بندی بازی کراش یک راهنمای کامل برای بازی مهیج بازی انفجار Crash بازی کراش یک راهنمای کامل برای بازی مهیج بازی انفجار Crash شرط بندی میلیاردی بازی انفجار در سایت های معتبر ایرانی امکان پذیر است؟ شرط بندی میلیاردی بازی انفجار در سایت های معتبر ایرانی امکان پذیر است؟ ترفند بازی انفجار الگوریتم روی حیله و تزویر بازی های انفجار ترفند بازی انفجار الگوریتم روی حیله و تزویر بازی های انفجار

بازی پاسور همه چهار (Reneging) در انگلستان

بازی پاسور همه چهار (Reneging) در انگلستان

بازی پاسور همه چهار «Reneging» در انگلستان

همه ی چهار در انگلستان، احتمالا در قرن هفدهم سرچشمه گرفتند. بـه ایالات متحده ایالات امریکا برده شد، جایی کـه در قرن نوزدهم بسیار محبوب شد و باعث پیدایش بازی‌هاي‌ متعدد دیگری شد. در همین حال، All Fours خود بـه بازی ملی ترینیداد تبدیل شده اسـت، جایی کـه گاهی اوقات بـه عنوان All Foes شناخته می شود ؛ و همان‌ گونه در انگلستان، یورکشایر و لنکاوی بازی می شود.

 

همه چهار در ترینیداد

با سپاس از گلن بنجامین برای توضیح بازی مدرن ترینیداد برای من.

 

بازیکنان، کارت ها و هدف

بـه طور معمول چهار بازیکن وجوددارد، در دو مشارکت ثابت، شرکا در مقابل یک دیگر نشسته اند. همچنین امکان بازی دو نفره، اما کمتر معمول اسـت.یک بسته کارت استاندارد 52 استفاده می شود. در هر لباس، کارت ها از بالا بـه پایین رتبه بندی می شوند: A، K، Q، J، 10؛ 9؛ 8؛ 7؛ 6؛ 5؛ 4؛ 3؛ 2.

 

هدف بازی کسب امتیاز با برنده شدن ترفندهایی اسـت کـه کارت هاي‌ ارزشمند در انها وجوددارد. بازیکن یا تیمی کـه کارت هاي‌ با ارزش بیشتری را در ترفندها می گیرد، یک امتیاز برای “بازی” کسب می کند. علاوه بر این، برای گرفتن جک ترمپ دریک ترفند و برای دارندگان بالاترین و پایین ترین ترمپ ها امتیازاتی وجوددارد. همچنین این امکان برای تیم فروشنده وجوددارد کـه برای کارتی کـه برای ترمپ در حین معامله انتخاب شده اسـت امتیاز کسب کند.

بازی پاسور همه چهار «Reneging» در انگلستان

معامله

بازیکنان برای معامله قطع می کنند، و هر شخصی کـه بالاترین کارت را قطع کند، نخستین فروشنده می شود. معامله و بازی خلاف جهت عقربه هاي‌ ساعت هستند و نوبت معامله بعد از هر دست بـه سمت راست می گذرد. بـه هر بازیکن شش کارت داده می شود. فروشنده می تواند انتخاب کند کـه کارت ها را یک بـه یک یا در دسته هاي‌ سه تایی پخش کند، اما انتخاب باید برای کل بازی بـه همان روش پایبند باشد.

 

وقتی همه ی شش کارت دارند، فروشنده کارت بعدی را رو بـه بالا می‌چرخاند تا لباس ترامپ را نشان دهد. اگر این کارت برگشتی یک آس، شش یا جک باشد، تیم فروشنده بلافاصله برای ان بـه صورت زیر امتیاز می گیرد:

 

آس آمد . . . 1 امتیاز
شش نفر آمدند . . . 2 امتیاز
جک آمد . . . 3 امتیاز

 

اگر بازیکن سمت راست فروشنده از لباس ترامپ کـه با نوبت بـه بالا نشان داده می شود راضی باشد، می گوید “ایستاده” و بازی شروع می شود. اگر بازیکن سمت راست فروشنده یک لباس برنده دیگر را ترجیح دهد، او می گوید: “من التماس می‌کنم” . سپس فروشنده این گزینه را دارد کـه برگه هاي‌ برنده را تغییر دهد یا لباس کارت را بـه عنوان برنده نگه دارد.

 

اگر فروشنده تصمیم بگیرد کـه برنده‌ها را همان‌ طور کـه پیدا شده نگه دارد، می گوید: «یکی از آن ها را بگیر» . حریفان دیلر یک امتیاز دریافت می کنند و بازی شروع می شود.

 

اگر فروشنده موافقت کرد کـه لباس ترامپ را عوض کند، کارتی را کنار می گذارد، سه کارت دیگر بـه هر بازیکن می دهد، و سپس کارت بعدی را بالا می برد تا لباس ترامپ را مشخص کند، و اگر ACE باشد، مانند بالا برای ان امتیاز میگیرد. جک یا شش.

 

اگر این نوبت جدید کت و شلواری متفاوت از نوبت اول دارد، بازی با این لباس جدید بـه عنوان برنده آغاز می شود.اگر نوبت جدید مانند قبل باشد، فروشنده سه کارت دیگر بـه هر بازیکن میدهد و کارت دیگری را بالا می‌آورد و اگر یک آس، جک یا شش باشد، دوباره گل میزند. این رویه تکرار می شود تا زمانی کـه نوبت بـه بالا یک کت و شلوار ترامپی جدید تولید کند.

 

اگر عرشه قبل از پیدا شدن یک کت و شلوار جدید خسته شده باشد، کل عرشه تغییر شکل داده و دوباره بـه فروش می رسد. با این وجود، تیم فروشنده هر امتیازی را کـه برای کارت هاي‌ برگشتی بـه دست آورده اسـت حفظ می کند.

 

بازی

بازیکن سمت راست فروشنده نخستین لید را دارد و برنده ترفند بـه ترفند بعدی منتهی می شود. هر کارتی را می توان هدایت کرد، اما سایر بازیکنان تابع قوانین زیر هستند:

 

اگر یک ترامپ هدایت شود، سایر بازیکنان درصورت امکان باید یک ترامپ بازی کنند. هرکسی کـه هیچ ترامپی برایش باقی نمانده باشد می تواند با هر کارتی بازی کند.
اگر کارتی از لباس غیر ترامپی هدایت شود، هر بازیکنی کـه کارتی از ان لباس را دارد باید یا با بازی کارتی از لباس کت و شلوار پیروی کند، یا یک ترامپ بازی کند. بازیکنی کـه هیچ کارتی از کت و شلوار رهبری ندارد می تواند با هر کارتی بازی کند «دراین مورد هیچ اجباری برای بازی ترامپ وجود ندارد».
این ترفند با بالاترین برگ برنده اي کـه با ان بازی شده اسـت، برنده می شود. اگر هیچ ترامپ پخش نشود، با بالاترین کارت کت و شلواری کـه رهبری می شود برنده می شود.

 

توجه داشته باشید کـه اثر این قوانین این اسـت کـه همیشه بازی بران قانونی اسـت. تنها بازی ممنوع این اسـت کـه یک کارت غیربرنده با لباسی متفاوت از لید پرتاب کنید در حالی کـه می توانستید از ان پیروی کنید. این یک ابطال یا انصراف خواهد بودو همانگونه کـه در زیر توضیح داده شده مجازات می شود.

 

بازی تا زمانی ادامه می‌یابد کـه همه ی بازیکنان تمام کارت هاي‌ خودرا بازی کنند. اگر لباس ترامپ اصلی پذیرفته شود، شش ترفند وجود خواهد داشت، اما اگر تغییر لباس ترامپ تقاضای شود و اجازه داده شود، بازیکنان دست‌هاي‌ بزرگ‌تری خواهند داشت و 9 یا 12 ترفند یا احتمالاً حتی بیشتر دریک بازی دو نفره وجود خواهد داشت. بازی

 

گلزنی

در پایان بازی، برای کارت هایي کـه بـه صورت ترفندی پخش شده یا گرفته شده اند، امتیاز بـه دست می آید. نکات بـه شرح زیر اسـت:

بالا 1 امتیاز این امتیاز را تیم بازیکنی کسب می کند کـه بالاترین برنده را داشته اسـت.

کم 1 امتیاز این امتیاز را تیم بازیکنی میبرد کـه کمترین ترامپ را در اختیار داشت. مهم نیست کـه چه کسی برنده ترفند حاوی این برنده اسـت – نکته برای دارندگان اصلی اسـت.

جک 1 یا 3 امتیاز اگر جک ترامپ دریک ترفند برنده شود یا دریک ترفند توسط شریک دارنده برنده شود، تیم دارای جک ها 1 امتیاز کسب می کند . اگر جک در ترفندی کـه توسط حریفان دارنده بـه دست می آید دستگیر شود، تیمی کـه جک را تسخیر میکند 3 امتیاز برای هنگ جک کسب می کند . اگر جک ترامپ زده نمی شد، مسلماً هیچ یک از تیم ها بـه ان گل نمیزنند.

 

بازی 1 امتیاز این امتیاز بـه تیمی می رسد کـه کارت هاي‌ با ارزش تر را در ترفندها می برد. فقط برای این منظور، پنج کارت برتر در هر لباس دارای مقادیر زیر هستند: آس = 4؛ سلطان = 3؛ ملکه = 2؛ جک = 1؛ ده = 10. کارت هاي‌ دیگر «2-9» هیچ ارزشی ندارند. هر تیم ارزش کل کارت ها را در ترفندهای خود جمع می کند و هر تیمی کـه بیشتر داشته باشد امتیاز بازی را کسب می کند. اگر هردو تیم ارزش کارت هاي‌ یکسانی داشته باشند، هیچ کس امتیاز بازی را نمی‌گیرد.

 

هر تیم مجموع امتیازهایی را کـه بـه دست آورده اسـت نگه می دارد و نخستین تیمی کـه در مجموع بـه 14 امتیاز یا بیشتر در هر تعداد دستی کـه نیاز دارد برنده بازی کلی می شود. هنگامی کـه بـه اتمام یک بازی نزدیک می شوید، امتیازها دقیقاً بـه ترتیب بالا، کم، جک، بازی شمارش می شوند تا مشخص شود چه کسی اول بـه 14 رسیده اسـت، بنابر این تساوی غیرممکن اسـت.

 

بـه عنوان مثال، فرض کنید کـه در شروع یک دست، هردو تیم 13 امتیاز داشته باشند، هیچ امتیازی برای ترامپ مشخص نشده اسـت و لباس ترامپ پذیرفته شود. اگر تیم A بالاترین ترامپ را داشته باشد، اما تیم B کم، جک و بازی را برد، آنگاه تیم A برنده خواهد شد، زیرا امتیاز بالای آن ها قبل از این کـه تیم دیگر بتواند امتیاز بگیرد، انها را بـه 14 میرساند.

 

معامله اشتباه

اگر دیلر تعداد کارت هاي‌ اشتباهی را بـه بازیکنان بدهد، حریفان یک امتیاز برای یک معامله اشتباه می‌گیرند و کارت ها باید پرتاب شوند و بـه هم ریخته و دوباره پخش شوند.Revoking – همچنین Reneging نامیده می شود

 

این بازی یک کارت غیربرنده با لباسی متفاوت از کارتی اسـت کـه در زمانی کـه شـما می توانستید از ان پیروی کنید هدایت می شد. جریمه اي وجود ندارد مشروط بر این کـه خطا توسط بازیکن کارت غلط قبل از پایان ترفند تصحیح شود. بازیکن رقیب کـه متوجه خطا می شود می تواند در هر زمان تا انتهای دست ابطال را اعلام کند ودر این صورت جریمه بـه شرح زیر اسـت.

 

اگر بازیکن در زمانی کـه یک یا چند ترمپ از پنج ترمپ برتر را در اختیار داشت نتواند از ترامپ پیشی بگیرد، تیم ان بازیکن کل بازی «14 امتیاز» را کـه در حال حاضر در حال انجام اسـت از دست می دهد و بازی جدیدی شروع می شود.

 

در موارد دیگر – ابطال دریک لید غیر ترامپ یا شکست در بازی یک ترامپ کوچک روی یک لید ترامپ – بـه حریفان بازیکن ابطال شده یک امتیاز بـه عنوان پنالتی تعلق می گیرد و تیم باطل نمی‌تواند امتیاز بازی را کسب کند.

 

صدا زدن

اگر بازیکنی کارتی غیر از بازی معمولی را در دسترس دید قرار دهد، باید ان را رو بـه بالا روی میز بگذارد. سپس حریفان می توانند برای بازی کردن این کارت در هر ترفند بعدی، “فرمان” کنند، مشروط بر این کـه بازی ان باعث ابطال نشود.

 

تغییرات

در توباگو، این دو بـه جای شش، دو امتیاز را بـه دست می آورند.برخی بازی می کنند کـه بازیکنی کـه برنده ندارد وادار می شود التماس کند.عده اي بازی می کنند کـه «دور زدن» جایز نیست. یعنی: اگر لباس غیر ترامپی هدایت شود و برنده شود، بازیکن بعدی مجاز بـه نواختن ترامپ پایین تر نیست مگر این کـه گزینه اي نداشته باشد.

 

سایر صفحات وب Trinidad All Fours

همان طور کـه ممکن اسـت انتظار داشته باشید، Trinidad All Fours در مکان هاي‌ دیگری نیز اجرا می شود کـه در ان افراد با پیشینه فرهنگی ترینیدادی وجود دارند. بـه عنوان مثال، در این جا وبسایت انجمن چهار نفره منیتوبا ؛ در کانادا اسـت.

 

نرم افزار Trinidad All Fours و بازی های آنلاین

میتوانید Trinidad All Fours چهار نفره را بـه صورت آنلاین در برابر حریفان زنده در gamepyong.com بازی کنید .یک بازی آنلاین Caribbean All Fours در Board Game Arena موجود اسـت .Sean Bartholemew یک بازی Trinidad All Fours برای iPhone یا iPad نوشته اسـت .

 

یورکشایر غربی همه چهار

All Fours همان‌ گونه دربخش‌هایي از شمال انگلستان محبوب اسـت. این بازی در میخانه هاي‌ غربی یورکشایر بـه صورت غیررسمی و بـه صورت لیگ پخش می شود. همچنین آرتور تیلور، درکتاب بازی‌هاي‌ میخانه‌اي، نسخه‌اي کمی متفاوت را گزارش می کند کـه در بلکبرن، لنکشر پخش میشود.

 

ابتدا نسخه یورکشایر غربی را بر اساس بازی هایي کـه درسال 2003 در میخانه بلک لابرادور، Batley کـه متعلق بـه لیگ هکموندویک اسـت، انجام می شود، شرح خواهم داد . من می‌خواهم از صاحبخانه جان دانینگ و همسرش آنیتا برای کمک و مهمان نوازی تشکر کنم.

 

چهار بازیکن در دو شراکت ثابت حضور دارند کـه شرکای مقابل هم نشسته اند. یک بسته استاندارد 52 کارتی استفاده میشود کـه طبق معمول ACE بالا و دو کارت پایین اسـت. برای شروع بازی، هر بازیکنی کارت‌ها را بـه هم می زند.

 

پیشنهاد می کند کـه توسط بازیکن بـه سمت راست بریده شود، و کارت‌ها را یکی یکی رو بـه بالا در جهت عقربه‌هاي‌ ساعت شروع می کند تا زمانی کـه یک جک ظاهر شود. بازیکنی کـه جک را دریافت کرده اسـت ابتدا توپ می زند و بازیکن سمت راست پارچ دست اول را بازی می کند.

 

معامله و بازی در جهت عقربه هاي‌ ساعت هستند و نوبت معامله بعد از هر عقربه بـه چپ می گذرد. فروشنده تمام کارت ها را بـه هم می زند و باید انها را بـه رقیب سمت راست پیشنهاد کند تا برش دهد. رقیب ممکن اسـت کارت ها را قطع کند یا انها را همان طور کـه هستند رها کند.

 

فروشنده شش کارت را در جهت عقربه هاي‌ ساعت در سه دور بـه هر بازیکن می دهد. تعداد کارت‌هایي کـه در هر دور بـه هر بازیکن داده میشود بـه انتخاب فروشنده اسـت، برای مثال ممکن اسـت همه ی کارت‌ها دریک زمان دو تا داده شوند، یا فروشنده میتواند هر بار یک دور سه کارت، سپس یک دور دو کارت بدهد. دریک زمان و با یک دور تک کارت پایان دهید.

 

هیچ کارتی برای ترامپ باز نمیشود. در عوض، پرتاب کننده «بازیکن سمت چپ فروشنده» هر کارتی را هدایت می کند «یا “پیچ” می کند و لباس ان کارت برای دست اسـت. شریک پارچ نباید بـه کارت هاي‌ خود نگاه کند تا زمانی کـه پارچ هدایت شود. این برای پیش گیری از هرگونه سوء ظنی اسـت کـه شریک پارچ ممکن اسـت بـه او علامت دهد کـه چه لباسی را رهبری کند. «مجازات درصورت نقض این قانون توسط شریک توپ، 4 امتیاز برای تیم دیگر اسـت.»

 

قوانین بازی مانند ترینیداد اسـت. بازیکنی کـه دارای کارتی از کت و شلوار رهبری شده اسـت باید یا از ان پیروی کند یا ترامپ. بازیکنی کـه هیچ کارتی از کت و شلوار رهبری ندارد می تواند هر کارتی را بازی کند. این ترفند توسط بالاترین ترمپ یا در صورتی کـه هیچ برنده اي نداشته باشد با بالاترین کارت کت و شلوار رهبری شده برنده می شود و برنده بـه ترفند بعدی منجر می شود.

 

نخستین ترفند بـه صورت رو بـه بالا در مقابل یکی از اعضای تیمی کـه ان را برنده شده اسـت، با یک برنده در بالا، برای نشان دادن کت و شلوار ترامپ انباشته می شود. ترفندهای بعدی بـه روش معمول در مقابل یکی از اعضای تیم برنده رو بـه پایین ذخیره می شوند.

 

اگر هیچ برگ برنده و کارت با ارزشی برای شـما باقی نمانده اسـت «چیزی بالاتر از 9 نیست»؛ ودر ترفند فعلی برنده نیستید، می توانید با انداختن در دست خود بـه شریک خود نشان دهید کـه کارت هاي‌ باقیمانده شـما بی فایده اسـت. اینکار طبق معمولً با بازی کردن همه ی کارت‌هایتان باهم انجام می شود، در حالی کـه با ترفند فعلی روبه‌رو میشوید. سپس دیگر در بازی شرکت نمیکنید و شریک زندگی شـما بـه تنهایی ادامه می دهد.

 

پس از انجام شش ترفند، امتیازات به ترتیب زیر تعلق می گیرد.

بالا: تیمی کـه بالاترین برنده را دارد، یک امتیاز می گیرد.
کم: تیمی کـه کمترین ترامپ را دریافت کرده اسـت یک امتیاز کسب می کند.
جک: تیمی کـه در ترفند حاوی جک ترامپس برنده شود یک امتیاز کسب می کند. اگر جک داده نشد، این امتیاز تعلق نمی‌گیرد.
بازی: تیمی کـه ترفندهایش بالاترین ارزش کل کارت ها را دارد، با شمارش ACE=4؛ king=3؛ queen=2؛ jack=1؛ ten=10 در هر چهار لباس طبق معمول، یک امتیاز کسب می کند. در موارد غیر معمول کـه هردو تیم دقیقاً ارزش کل کارت ها را در ترفندهای خود دارند، هیچ یک از تیم ها امتیاز بازی را کسب نمی‌کنند.

 

امتیازها روی یک تخته چوبی مخصوص میخ می‌چسبند و نخستین تیمی کـه بـه امتیاز 11 برسد برنده می شود. در صورتی کـه هردو تیم نزدیک بـه برد باشند، امتیازها همیشه بـه ترتیب بالا، پایین، جک، بازی تثبیت می شوند. بنابر این، برای مثال، اگر امتیاز 10-10 باشد، تیمی کـه بالاترین ترامپ را در اختیار دارد، برنده مسابقه خواهد بود، حتی اگر تیم دیگر سه امتیاز دیگر را کسب کرده باشد.

 

هنگام بازی برای پول، طبق معمولً برای برنده شدن در مسابقه، یک شرط و برای بردن هر چهار امتیاز دریک دست، یک شرط اضافی توافق می شود. بـه عنوان مثال، اگر با 2 پوند و 1 پوند بازی کند، اگر تیم A هر چهار گل را دو بار بـه ثمر برساند ودر مسابقه برنده شود، در حالی کـه تیم B هر چهار امتیاز را یک‌بار بزند، هر یک از اعضای تیم A 3 پوند «2+1+1-1» دریافت می کند. هر یک از اعضای تیم B 3 پوند می پرداخت.

 

وقتی برای «هر چهار» پرداختی وجوددارد، بازی دست آخر یک مسابقه باید تا زمانی ادامه یابد کـه احتمال انجام «هر چهار» وجود داشته باشد، حتی اگر نتیجه مسابقه از قبل مشخص شده باشد. «بـه عنوان مثال، تیمی با 10 امتیاز، آس ترامپ را بـه زمین می اندازد ودر مسابقه پیروز می شود، اما می تواند بـه بازی ادامه دهد تا هر چهار امتیاز را در دست داشته باشد، اما اگر رقیب برنده 2 را داشته باشد، بازی می تواند پایان یابد، زیرا چیزی وجود ندارد. بیشتر در خطر اسـت.»

 

تاکتیک

انتخاب زمین از اهمیت بالایی برخوردار اسـت. از آنجایی کـه این کارت اول کت و شلوار ترامپ را برطرف می کند، مشخص می کند کـه چه کسی دو امتیاز از چهار امتیاز ممکن را برد: بالا و پایین. کت و شلوار کوتاه حاوی آس بـه لباس بلندتر کارت هاي‌ میانی ترجیح داده می شود.

 

یک کت و شلوار حاوی آس و دو، برای دو نقطه مطمئن، ایده آل اسـت. جک ممکن اسـت یک امتیاز بـه دست آورد اگر توسط کارت هاي‌ دیگر در همان لباس محافظت شود، اما بهتر اسـت یک ACE خالی یا حتی یک دو برای یک امتیاز مطمئن بزنید تا «مثلا» هشت از J-8 برای یک امتیاز احتمالی اگر جک گرفتار نشده اسـت.

 

با این حال، یک جک دریک لباس سه کارته طبق معمولً میتواند ذخیره شود، بنابر این برای مثال J-9-2 مناسب‌تر از A-6 اسـت. با کمبود آس، ممکن اسـت ارزش انتخاب کت و شلواری را داشته باشد کـه در راس ان یک سلطان یا حتی یک ملکه قرار دارد. از آنجایی کـه تنها 24 کارت از 52 کارت پخش می شود،

 

در نمایشنامه، زیاد نگران ترفندهای برنده نباشید، مگر این کـه ارزشی داشته باشند. بـه جای برنده شدن دریک ترفند ارزان، اغلب بهتر اسـت کـه رقیب را “در” بگذارید «یعنی با برتری»؛ بـه طوری کـه تیم شـما در آخرین ترفند بعدی بازی کند.

 

مهمترین هدف نمایشنامه گرفتن یا نجات جک ترامپ اسـت، در صورتی کـه مورد معامله قرار گرفته باشد. اگر یکی از سه برنده برتر را دارید و مشکوک هستید کـه حریفان جک را داشته باشند، ارزش دارد کـه کارت برتر خودرا تا زمانی کـه بتوانید جک را بگیرید ذخیره کنید.

 

تا آنجا کـه بـه نقطه بازی مربوط می شود، مهم ترین کارت ها ده ها هستند کـه نیمی از ارزش بسته را بـه خود اختصاص می دهند، اما ذخیره کردن آن ها دشوار اسـت زیرا انها تنها پنجمین کارت هاي‌ بالاتر از لباس هاي‌ آن ها هستند.

 

اگر شریک شـما در حال برنده شدن یک ترفند در کت و شلواری اسـت کـه شـما «خاموش» هستید «هیچ کارتی در ان ندارید»؛ درصورت داشتن یک ترفند، از انداختن ده تا از کت و شلوار دیگر غافل نشوید. هنگامی کـه یک ترفند دوم را بازی میکنید، گاهی اوقات ارزش ان را دارد کـه یک ده بازی کنید بـه این امید کـه شریک بتواند این ترفند را برنده شود.

 

گاهی اوقات یک بازیکن با ده “فشار” می کند – بـه این امید کـه حریفان از یک برنده بلند برای گرفتن ان استفاده کنند. یک مثال ساده این اسـت کـه 10 رابا نگه داشتن J-10 در دست بگیرید، بـه این امید کـه رقیب با ترامپ بالا از ان برای گرفتن 10 استفاده کند و بـه شـما اجازه دهد جک خودرا ذخیره کنید.

 

مانند هر بازی دیگری توجه بـه سقوط کارت ها مهم اسـت. شـما نمی‌توانید بـه طور دقیق کت و شلوارها را بشمارید، زیرا بیش از نیمی از کارت ها پخش نشده اسـت، اما استنباط هاي‌ زیادی از کارت هایي وجوددارد کـه بازی می شود یا بازی نمیشود.

 

برای شروع، هرکسی کـه در نخستین ترفند یک برنده بازی نکند، از ترامپ خارج شده اسـت، بنابر این رقیب دست راست آن ها می تواند با ترمپ هاي‌ کوچک یا کارت هاي‌ بالای لباس هاي‌ دیگر، ترفندها را بـه طور موثر برنده شود. در حالت ایده‌آل، باید آگاه باشید کـه بازیکنان از لباس‌هاي‌ دیگر خارج می شوند، و همچنین زمانی کـه هر یک از کارت‌هاي‌ شـما تبدیل بـه «بابی» می شود – بالاترین کارت برجسته در لباس ان.

 

تاکتیک ها تا حدی تحت تاثیر امتیاز مسابقه قرار می‌گیرند. اگر خیلی عقب هستید، ارزش ان را دارد کـه برای رسیدن بـه عقب، ریسک کنید. اگر جلوتر هستید باید ایمن بازی کنید.

 

تغییرات

هنگامی کـه شراکت ها از قبل ترتیب داده نشده اند، در شروع بازی کارت ها بـه صورت رو بـه بالا پخش می شوند تا زمانی کـه هر چهار جک ظاهر شوند «بـه بازیکنی کـه جک دریافت کرده اسـت، کارت دیگری داده نمیشود». افرادی کـه دارای دو جک قرمز هستند در برابر کسانی کـه جک هاي‌ مشکی دارند شریک هستند. هنگامی کـه بیش از چهار نفر مایل بـه بازی هستند، می توان از همین رویه استفاده کرد. چهار نفری کـه جک ها را دریافت کردند، بازی می کنند و بقیه منتظر فرصتی در آینده هستند تا بـه ان بپیوندند.

 

برخی برای تصمیم گیری برای نخستین قدم کوتاه می شوند – ابتدا بالاترین زمین هاي‌ کارت.

در بعضی جاها «تروپ کردن» مجاز نیست. دراین مکان‌ها شـما فقط در صورتی مجاز بـه اجرای یک ترامپ هستید کـه یک ترامپ هدایت شود، یا اگر نتوانید مطابق با یک رهبر غیر ترامپ عمل کنید. یکی از خبرنگاران بـه من گفت کـه نسخه «اصلی» قوانین، کـه در ان یک ترامپ می تواند در هر زمان پخش شود، بـه عنوان “قوانین بتلی کار” یا “قوانین اسکاربرو” شناخته می شود. یکیدیگر بـه من میگوید کـه در هولمفیرت اجازه ورود داده می شود، اما در فاصله 3 مایلی در هانلی مجاز نیست.

 

امکان بازی شش نفره، سه تیم دو نفره یا دو نفره وجوددارد. قوانین بازی و امتیازدهی دقیقاً برای چهار بازیکن یکسان اسـت. بازی دو نفره تا 9 امتیاز و بازی شش نفره تا 11 امتیاز انجام می شود.

 

در لیگ هکموندویک، زمانی کـه دو میخانه باهم رقابت می کنند، هر میخانه هشت بازیکن را بـه میدان می‌آورد و ان‌ها چهار مسابقه بـه طور هم زمان با 15 امتیاز انجام میدهند. برندگان هر کدام دو امتیاز مسابقه و دو امتیاز مسابقه دیگر توسط میخانه با امتیاز کل بازی بالاتر از چهار جدول بـه دست می آیند. هیچ جایزه اي برای “هر چهار” در نسخه لیگ وجود ندارد.

 

لنکاوی چهار نفره

طبق کتاب بازی‌هاي‌ میخانه آرتور تیلور «سنت آلبانز، 1976؛ رکورد های گینس، 1992»؛ All Fours در بلکبرن در بازی‌هاي‌ معمولی ودر چندین لیگ بازی میشود. قوانین مشابه نسخه یورکشایر اسـت کـه در بالا توضیح داده شد، با چند تفاوت.

 

برای شروع بازی، کارت ها برای نخستین زمین بریده می شوند. بازیکن یک تیم قطع میکند و بازیکن تیم دیگر باید حدس بزند کـه کارت بریده شده قرمز اسـت یا سیاه: اگر حدس‌زن درست باشد، تیم حدس‌زن بازیکنی را برای نخستین بازی انتخاب می کند. اگر نه، یک بازیکن از تیم برش ابتدا زمین بازی می کند.

 

امتیاز Low بـه تیمی می رسد کـه برنده ترفند حاوی کمترین ترمپ اسـت، نه دارنده اصلی کارت، مانند سایر نسخه ها.آرتور تیلور اشاره اي نمیکند کـه نخستین ترفند رو بـه بالا ذخیره می شود، و نه این کـه بازیکنی بدون ترامپ یا کارت هاي‌ شمارش می تواند دست خودرا پرتاب کند. بنابر این فرض طبیعی این اسـت کـه تمام ترفندها رو بـه پایین ذخیره می شوند و همه ی بازیکنان بـه بازی ادامه می دهند تا آخرین ترفند، حتی اگر هیچ کارت مفیدی برای انها باقی نمانده باشد.

بازی پاسور همه چهار «Reneging» در انگلستان

تمام چهار زبان انگلیسی قرن هفدهم

نخستین توصیف از All Fours کـه من از انها می شناسم در “کامل گیمستر” چارلز کاتن «1674» منتشر شد. بر اساس این گزارش، این بازی در کنت بسیار بازی می شد و منشا ان شهرستان بود. این یک بازی برای دو بازیکن بود کـه از بسته کارت 52 استفاده می‌کرد.

 

نخستین فروشنده با برش کارت انتخاب می شود – هر شخصی کـه بالاترین معاملات “Put-card” را کاهش دهد. [این ظاهراً بـه این معنی اسـت کـه هنگام برش برای معامله، کارت ها از بالا بـه پایین 3-2-AKQJ-10-9-8-7-6-5-4 مانند بازی معاصر Put رتبه بندی می شوند .

 

با این حال، برای تمام اهداف دیگر، کارت ها طبق معمول AKQJ-10-9-8-7-6-5-4-3-2 را رتبه بندی می کنند. ذکر نشده اسـت، اما احتمالاً فروشنده بـه هم می زند و رقیب دیلر قبل از معامله قطع می کند. احتمالاً نوبت معامله بین بازیکنان تغییر می کند.]

 

فروشنده شش کارت بـه هر بازیکن در دسته هاي‌ سه تایی می دهد و کارت بعدی، کارت سیزدهم را برای نشان دادن کت و شلوار پیشنهادی بالا می برد و اگر جک باشد، یک امتیاز بـه دست می آورد. رقیب فروشنده می تواند یا کت و شلوار ترامپ را بپذیرد یا التماس کند.

 

اگر غیر فروشنده التماس می کند، فروشنده باید یا اجازه دهد کـه غیر فروشنده یک امتیاز کسب کند و کارت ها را پرتاب کند، یا هر کدام سه کارت دیگر بدهد و کارت دیگری را برای ترمپ بچرخاند، اینکار را تا زمانی کـه لباس دیگری برگرداند تکرار کند. [معلوم نیست کـه اگر کت و شلوار ترامپ عوض شود، چه نکته اي برای جک برگردانده می شود.

 

این می تواند یا مانند بازی مدرن ترینیداد باشد کـه در ان همه ی جک هاي‌ تبدیل شده امتیاز میگیرند یا مانند بازی آمریکایی قرن نوزدهم کـه در ان فقط جک آخرین لباس ترامپ را می توان بـه ثمر رساند.

 

غیر فروشنده بـه نخستین ترفند منتهی می شود و قوانین معمول بازی All Fours اعمال می شود: بازیکنان می توانند در هر زمانی کـه بخواهند برنده شوند، اما فقط اگر نتوانند از ان پیروی کنند، می توانند یک کت و شلوار متفاوت از لید را پرتاب کنند. هر چه ترامپ بالاتر برنده شود، یا اگر ترامپی بازی نشود، کارت بالاتر از کت و شلوار رهبری می شود. برنده ترفند بـه ترفند بعدی منجر می شود.

 

وقتی همه کارت ها بازی شدند، امتیازات به ترتیب زیر به دست می آید:

بالاترین : یک امتیاز برای دارنده بالاترین ترمپ پرداخت شده.
کمترین : یک امتیاز برای دارنده اصلی کمترین ترمپ پرداخت شده.
جک : یک امتیاز برای بازیکنی کـه برنده یک ترفند حاوی جک ترامپ اسـت.
بازی : یک امتیاز برای بازیکنی کـه ترفندهایش دارای ارزش بالاتری در کارت اسـت، طبق معمول شمارش ACE=4؛ king=3؛ queen=2؛ jack=1؛ ten=10.
برنده نخستین بازیکنی اسـت کـه بـه امتیاز هدف مورد توافق می رسد، کـه می تواند از 7 تا 15 باشد، اما طبق معمولً 11 تعیین می شود.

 

گونه اي بـه نام Running All-Fours بـه ​​طور خلاصه توضیح داده شده اسـت. این بازی تا امتیاز هدف 31 امتیاز بازی میشود و تنها تفاوت دیگر این اسـت کـه در معامله، فروشنده 4 امتیاز می گیرد، اگر برنده‌اي کـه برافراشته اسـت آس باشد، 3 امتیاز سلطان اسـت، 2 امتیاز اگر ملکه باشد یا ملکه باشد. 1 اگر جک باشد.

 

آمریکای شمالی All Fours، Old Sledge یا Seven Up

برای قضاوت از روی ادبیات، All Fours در قرن نوزدهم در آمریکای شمالی بسیار محبوب شد. در قرن بیستم تا حد زیادی با تغییرات پیشنهادی مانند Pitch و Pedro جای گزین شد .

 

درکتاب‌هاي‌ بازی ورق آمریکایی اوایل قرن نوزدهم، All Fours یک بازی دو نفره اسـت کـه بسیار شبیه بـه بازی انگلیسی قرن هفدهمی اسـت کـه در بالا توضیح داده شد. هنگام برش برای معامله، اکنون کارت ها بـه ترتیب عادی خود با آس بالا رتبه بندی می شوند، و معامله می تواند یک یا سه کارت در هر زمان بـه انتخاب فروشنده باشد.

 

بسیاری بازی می کنند کـه اگر غیر فروشنده التماس می کند و فروشنده تصمیم می گیرد لباس ترامپ را عوض کند، پس از این کـه کارت هاي‌ اضافی لازم داده شد، بازیکنان کارت هاي‌ ناخواسته را کنار می گذارند تا دستان خودرا بـه شش کارت کاهش دهند. امتیاز هدف 10 امتیاز اسـت.

 

نسخه All Fours کـه توسط RFFoster درسال 1897 شرح داده شد با نام Old Sledge یا Seven Up شناخته می شود . میتوان ان رابا دو یا سه بازیکن، کـه هر کدام برای خود بازی میکنند، یا چهار بازیکن در شراکت‌هاي‌ ثابت، شرکا کـه روبروی هم نشسته‌اند، بازی کرد.

 

معامله و بازی در جهت عقربه هاي‌ ساعت اسـت و نوبت معامله بعد از هر دست بـه چپ می گذرد. فروشنده بـه هم می زند، بازیکن بـه سمت راست فروشنده برش می دهد. فروشنده شش کارت بـه هر بازیکن می دهد، سه کارت دریک زمان، و سپس یک کارت را برای نشان دادن لباس پیشنهادی ترامپ بالا می آورد.

 

بازیکن سمت چپ فروشنده ممکن اسـت التماس کند، و فروشنده گزینه هاي‌ معمول را دارد.

 

بگویید “Take it” و با لباس ترامپ پیشنهادی بازی کنید و بـه رقیب «ها» اجازه دهید یک امتیاز برای هدیه کسب کنند . اگر سه بازیکن باشند، هردو رقیب گل می زنند، اما اگر حریفی کـه التماس نکرده فقط بـه یک امتیاز برای بازی نیاز داشته باشد، اجازه ندارد بـه این شکل برنده شود، بنابر این احتمالاً فروشنده وادار اسـت در ان صورت کارت‌ها را اجرا کند.

 

با اجرای کارت ها کت و شلوار ترامپ را تغییر دهید . فروشنده سه کارت دیگر بـه هر بازیکن می دهد و یک کارت دیگر را می دهد. اگر همان کت و شلوار اول باشد، اینکار را تکرار می کند تا زمانی کـه کت و شلوار جدیدی برای ترامپ پیدا شود. اگر عرشه تمام شده باشد، کارت‌ها دسته‌بندی می شوند – کارت‌ها بـه داخل پرتاب میشوند، بـه هم می‌ریزند و توسط همان فروشنده دوباره پخش میشوند.

 

پس از اجرا شدن کارت‌ها، هر بازیکنی کـه از کت و شلوار دوم خوشش نمی آید می تواند بـه جمع کردن کارت‌ها پیشنهاد دهد. اگر همه ی بازیکنان موافق باشند، یک معامله مجدد توسط همان فروشنده انجام می شود، اما هر شخصی می تواند بر بازی با ترامپ هاي‌ جدید پافشاری کند و برای اینکار امتیازی داده نمی‌شود.

 

اگر جک برای ترامپ باز شود، فروشنده «یا تیم فروشنده» یک امتیاز برای ان کسب می کند، اما اگر کارت ها اجرا شوند، هیچ امتیازی برای جک برگردانده شده در لباس اصلی دریافت نمی‌شود، و هیچ امتیازی نمیشود اگر کارت ها دسته بندی شده اند امتیاز فقط در صورتی بـه دست می آید کـه کارتی کـه در نهایت ترامپ را مشخص می کند جک باشد.

 

پس از اجرا شدن کارت‌ها و تعیین یک لباس جدید، همه ی بازیکنان کارت‌هاي‌ ناخواسته رو بـه پایین را کنار می گذراند تا دست خودرا بـه شش کارت کاهش دهند. در برخی محافل اینکار فقط در صورتی انجام می شد کـه بازیکنان 12 کارت یا بیشتر داشتند، اما اگر کارت ها فقط یک‌بار اجرا می شد، بازیکنان نگه می داشتند و با دست هاي‌ 9 کارتی خود بازی می‌کردند.

 

بازیکن بـه سمت چپ فروشنده و قوانین معمول بازی All Fours اعمال می شود: بازیکنان ممکن اسـت در هر زمانی کـه بخواهند برنده شوند، اما فقط در صورتی کـه قادر بـه پیروی از ان نباشند، می توانند یک کت و شلوار متفاوت از لید را پرتاب کنند. بالاترین ترامپ برنده می شود، یا اگر هیچ ترامپی بازی نشود، بالاترین کارت کت و شلوار رهبری می شود. برنده ترفند بـه ترفند بعدی منجر می شود.

بازی پاسور همه چهار «Reneging» در انگلستان

چهار امتیاز معمولی وجود دارد:

بالا، پایین، جک و بازی، کـه بـه ترتیب بـه دست می آیند، با امتیاز پایین بـه دارنده اصلی کارت میرسد، نه بازیکنی کـه ان را دریک ترفند برنده می شود. درصورت تساوی برای بازی در بازی دو یا چهار نفره، امتیاز بـه رقیب«هاي‌» فروشنده می رسد.

 

این بـه معنای جبران تا حدی مزیت فروشنده در کسب امتیاز درصورت چرخاندن جک برای ترمپ اسـت. دریک بازی سه نفره، اگر دو غیر فروشنده امتیاز بازی رابا هم برابر کنند، هیچ کس ان را دریافت نمیکند، اما اگر فروشنده با بازیکن دیگری تساوی دهد، بازیکن دیگر ان را دریافت می کند.

 

بازی طبق معمولً تا هفت امتیاز انجام می شود. هر بازیکن یا تیم با هفت تراشه شروع میکند و بـه ازای هر امتیازی کـه بـه دست می‌آورد، یکی را در استخر قرار می دهد. برنده نخستین بازیکن یا تیمی اسـت کـه تمام تراشه هاي‌ خودرا در استخر قرار داده اسـت.

 

آموزش تقلب در بازی های کارت زنده
آموزش تقلب در بازی های کارت زنده

آموزش تقلب در بازی های کارت زنده آموزش تقلب در بازی هاي‌ کارت زنده قمار - البته - همه ی…

اصول و عوامل اصلی شمارش کارت
اصول و عوامل اصلی شمارش کارت

اصول و عوامل اصلی شمارش کارت اصول و عوامل اصلی شمارش کارت شمارش کارت بیش از اصل اساسی ردیابی کارت…

11 بازی با ورق تک نفره برای زمانی که از بازی یک نفره خسته شدید
11 بازی با ورق تک نفره برای زمانی که از بازی یک نفره خسته شدید

11 بازی با ورق تک نفره برای زمانی که از بازی یک نفره خسته شدید   11 بازی با ورق…

چگونه نود و نه (ورق 99) بازی کنیم؟
چگونه نود و نه (ورق 99) بازی کنیم؟

چگونه نود و نه «ورق 99» بازی کنیم؟ چگونه نود و نه «ورق 99» بازی کنیم؟ بـه دنبال یک بازی…

اموزش بازی ورق ۱۰ خوشگله
اموزش بازی ورق ۱۰ خوشگله

اموزش بازی ورق ۱۰ خوشگله اموزش بازی ورق ۱۰ خوشگله ،امروز به سراغ یکیدیگر از بازی هایي خوا‌هیم رفت کـه…

پنج قانون قرعه کشی کارت که همه بازیکنان باید بدانند
پنج قانون قرعه کشی کارت که همه بازیکنان باید بدانند

پنج قانون قرعه کشی کارت که همه بازیکنان باید بدانند پنج قانون قرعه کشی کارت که همه بازیکنان باید بدانند…

آموزش بازی کارتی 25 و دریافت شارژ هدیه و امکانات ویژه
آموزش بازی کارتی 25 و دریافت شارژ هدیه و امکانات ویژه

آموزش بازی کارتی 25 آموزش بازی کارتی 25 چه بازی هاي‌ کارتی را می شناسید؟ آیا بازی کردن را دوست…

نحوه بازی رامی (play Rummy) با روش های برنده شدن
نحوه بازی رامی (play Rummy) با روش های برنده شدن

نحوه بازی رامی «play Rummy» نحوه بازی رامی «play Rummy» در قصر رامی، میتوانید در هر زمان کـه بخواهید ؛…

آموزش بازی کارتی کال بریچ (Call Bridge)
آموزش بازی کارتی کال بریچ (Call Bridge)

آموزش بازی کارتی کال بریچ «Call Bridge» آموزش بازی کارتی کال بریچ Call Bridge یک بازی کارتی برای 4 بازیکن…

آموزش بازی کارتی شت هد (SHITHEAD) با امکانات ویژه و شرط بندی
آموزش بازی کارتی شت هد (SHITHEAD) با امکانات ویژه و شرط بندی

آموزش بازی کارتی شت هد «SHITHEAD» آموزش بازی کارتی شت هد «SHITHEAD» این بازی گاهی با نام هاي‌ دیگری مانند…

بازی کارتی پنج پر (Panj Par) آموزش کامل بازی پاسور پنج پر
بازی کارتی پنج پر (Panj Par) آموزش کامل بازی پاسور پنج پر

بازی کارتی پنج پر «Panj Par» آموزش کامل بازی پاسور پنج پر بازی کارتی پنج پر «Panj Par» آموزش کامل…

بازی 7 8 قوانین بازی با ورق بهترین سایت شرط بندی پاسور
بازی 7 8 قوانین بازی با ورق بهترین سایت شرط بندی پاسور

بازی 7 8 قوانین بازی با ورق بازی 7 8 قوانین بازی با ورق یکی از محبوب ترین بازی ها در هند…

ورود به سایت شرط بندی
سایت سیگاری بت یورو بت